Dashboard în Excel

Dashboard în Excel: prezintă-ți rapoartele în cea mai bună lumină

Curs intensiv, de nivel Avansat, care parcurge sursele și elementele componente ale Dashboard-urilor Excel (pivoți, grafice, slicer-e, timeline). În cazul firmelor, conținutul cursului se poate personaliza în funcție de specificul acesteia

Înscrierea la curs și rezervarea locului se face prin semnarea unui contract între firma de training și solicitantul cursului, urmată de emiterea facturii fiscale și plata prețului agreat (inclusiv reducerile acordate)

Mă poți contacta prin intermediul formularului de contact din website, prin e-mail sau la telefon. Datele disponibile pentru următoarele sesiuni de curs sunt afișate în secțiunea „Calendar

Organizare curs

  • durată: 2 zile | 8 ore (plus pauze) | 09:00 – 14:00

  • tip curs: specializat | intensiv

  • mod de desfășurare: online, prin Zoom sau Teams

  • nivel necesar: cunoștințe medii

  • grupa minimă: 6 persoane

  • se oferă diplomă de participare

Programare curs

Cursul se întinde pe durata a 2 zile, cu câte aproximativ 4 ore de predare efectivă plus 1 – 2 pauze de cafea (15 minute), în intervalul 09:00 – 14:00 (Ziua 1) și respectiv 09:00 – 13:00 (Ziua 2)

Se poate susține atât în zile lucrătoare (luni – vineri) cât și în zile de week-end (sâmbătă și/sau duminică)

Ce vei învăța la curs

Cursul este intensiv și este dedicat realizării elementelor componente (pivoți, grafice, slicer, timeline) și ale Dashboard-urilor în Excel. Fiecare participant va primi un suport de curs în format electronic (PDF), precum și fișierele și bazele de date folosite în cadrul predării (atât fișiere de lucru, cât și fișierele rezolvate)

De asemenea, cursanții primesc și Anexe relevante pentru noțiunile predate (exemple complexe rezolvate sau similar, de la caz la caz), pentru a fi folosite ulterior pentru studiu individual. Fiecare participant la acest curs va primi un Dashboard complet, flexibil și complet customizabil, care integrează toate noțiunile învățate în interdependențele lor

Toți participanții la curs primesc o diplomă de participare pe care sunt menționate noțiunile predate

  • organizarea datelor în tabelă: Table
  • avantajele lucrului cu tabela
  • slicer-e aplicabile tabelei
  • sumarizarea datelor prin pivoți și modul lor de prezentare
  • opțiuni aplicabile pivoților
  • formatări și personalizări disponibile pentru pivoți
  • câmpuri calculate în pivoți
  • prezentarea interactivă a datelor prin integrarea slicer-elor
  • includerea unui timeline în prezentarea datelor
  • rolul slicer-elor și timeline-ului în prezentarea rapoartelor

Ce vei învăța la curs

Cursul este intensiv și este dedicat realizării elementelor componente (pivoți, grafice, slicer, timeline) și ale Dashboard-urilor în Excel. Fiecare participant va primi un suport de curs în format electronic (PDF), precum și fișierele și bazele de date folosite în cadrul predării (atât fișiere de lucru, cât și fișierele rezolvate)

De asemenea, cursanții primesc și Anexe relevante pentru noțiunile predate (exemple complexe rezolvate sau similar, de la caz la caz), pentru a fi folosite ulterior pentru studiu individual. Fiecare participant la acest curs va primi un Dashboard complet, flexibil și complet customizabil, care integrează toate noțiunile învățate în interdependențele lor

Toți participanții la curs primesc o diplomă de participare pe care sunt menționate noțiunile predate

  • grafice cu sursă pivot: Pivot Chart
  • personalizări și opțiuni
  • rolul slicer-elor și timeline-ului conectate la pivoți și grafice
  • adăugarea de imagini și alte obiecte într-un Dashboard
  • vizualizarea analizei datelor în dashboard și particularități
  • exemplu practic complex:
    • integrare grafice cu sursă pivot
    • integrare slicer-e și timeline
    • optimizare vizuală și opțiuni de personalizare
  • modele Dashboard (diverse formatări)
  • scurtă sesiune Q & A
  • feedback curs
  • transmitere diplome de participare
  • alte detalii administrative

Clasificare curs

Din punctul de vedere al conținutului materialelor prezentate în cadrul cursului, acesta este un curs de Excel specializat, întrucât noțiunile predate vizează aprofundarea, prin multiple exemple, a unei zone clar delimitate din portofoliul aplicației Excel

Ritmul cursului este intensiv, având ca scop prezentarea unui volum relativ mare de informații. Cursanții sunt încurajați să aprofundeze noțiunile învățate, prin ședințe de studiu individual și efectuarea de exerciții suplimentare

Desfășurare

Cursurile se desfășoară online, folosind Zoom sau Teams, prin intermediul link-ului de participare transmis înainte de curs. În cazul persoanelor juridice, cursurile se pot desfășura fie online (preferabil), fie la sediul acestora (doar în București), caz în care organizarea logistică și echipamentele necesare vor fi asigurate de client

Pentru lucrul cu Zoom sau Teams nu este necesară o pregătire prealabilă, ci doar deținerea unei perechi de caști cu microfon și verificarea sursei de sunet

Condiții de participare la curs

Pentru participarea la acest curs sunt necesare cunoștințe medii de Excel, sau parcurgerea în prealabil a cursului dedicat începătorilor (mai multe detalii aici)

Participanții vor lucra pe propriile laptop-uri sau calculatoare cu sistem de operare Windows, folosind aplicația Microsoft Excel instalată în prealabil (preferabil în versiunea 365, dar este acceptabilă orice altă versiune peste Office 2016, inclusiv)

Participarea la curs

Grupa minimă pentru susținerea cursului este de 6 persoane. În cazul în care grupa nu se formează, participanții deja înscriși își primesc banii înapoi, sau pot opta pentru înrolarea la următoarea ediție a aceluiași curs, fiind automat înscriși pe lista de așteptare

În cazul cursurilor destinate persoanelor fizice, grupa este formată din maxim 12 persoane

Costuri

Prețurile sunt per cursant, exprimate în RON. La acestea NU se adaugă TVA. Reducerile aplicabile sunt prezentate separat

Plata se face în avans, numai prin transfer bancar, după semnarea contractului și emiterea facturii fiscale, în vederea rezervării locului la curs

Tipuri de reduceri

În cazul firmelor care contractează acest curs pentru angajați, se acordă reduceri de preț dacă numărul cursanților este de cel puțin 10 persoane

Pentru clienții persoane fizice, se acordă o reducere de preț de 10%, pentru înscrierile de grup (cel puțin 2 persoane care se înscriu împreună: familie, prieteni, colegi). De această reducere vor beneficia toate persoanele din grupul respectiv

De asemenea, o reducere de 10% se acordă cursanților persoane fizice care au mai participat anterior la un alt curs Excel din portofoliu

Dashboard în Excel: prezintă-ți rapoartele în cea mai bună lumină

Curs intensiv, de nivel Avansat, care parcurge sursele și elementele componente ale Dashboard-urilor Excel (pivoți, grafice, slicer-e, timeline). În cazul firmelor, conținutul cursului se poate personaliza în funcție de specificul acesteia

Înscrierea la curs și rezervarea locului se face prin semnarea unui contract între firma de training și solicitantul cursului, urmată de emiterea facturii fiscale și plata prețului agreat (inclusiv reducerile acordate)

Mă poți contacta prin intermediul formularului de contact din website, prin e-mail sau la telefon. Datele disponibile pentru următoarele sesiuni de curs sunt afișate în secțiunea „Calendar

Organizare curs

  • durată: 2 zile | 8 ore (plus pauze) | 09:00 – 14:00

  • tip curs: specializat | intensiv

  • mod de desfășurare: online, prin Zoom sau Teams

  • nivel necesar: cunoștințe medii

  • grupa minimă: 6 persoane

  • se oferă diplomă de participare

Programare curs

Cursul se întinde pe durata a 2 zile, cu câte aproximativ 4 ore de predare efectivă plus 1 – 2 pauze de cafea (15 minute), în intervalul 09:00 – 14:00 (Ziua 1) și respectiv 09:00 – 13:00 (Ziua 2)

Se poate susține atât în zile lucrătoare (luni – vineri) cât și în zile de week-end (sâmbătă și/sau duminică)

Ce vei învăța la curs

Cursul este intensiv și este dedicat realizării elementelor componente (pivoți, grafice, slicer, timeline) și ale Dashboard-urilor în Excel. Fiecare participant va primi un suport de curs în format electronic (PDF), precum și fișierele și bazele de date folosite în cadrul predării (atât fișiere de lucru, cât și fișierele rezolvate)

De asemenea, cursanții primesc și Anexe relevante pentru noțiunile predate (exemple complexe rezolvate sau similar, de la caz la caz), pentru a fi folosite ulterior pentru studiu individual. Fiecare participant la acest curs va primi un Dashboard complet, flexibil și complet customizabil, care integrează toate noțiunile învățate în interdependențele lor

Toți participanții la curs primesc o diplomă de participare pe care sunt menționate noțiunile predate

  • organizarea datelor în tabelă: Table
  • avantajele lucrului cu tabela
  • slicer-e aplicabile tabelei
  • sumarizarea datelor prin pivoți și modul lor de prezentare
  • opțiuni aplicabile pivoților
  • formatări și personalizări disponibile pentru pivoți
  • câmpuri calculate în pivoți
  • prezentarea interactivă a datelor prin integrarea slicer-elor
  • includerea unui timeline în prezentarea datelor
  • rolul slicer-elor și timeline-ului în prezentarea rapoartelor

Ce vei învăța la curs

Cursul este intensiv și este dedicat realizării elementelor componente (pivoți, grafice, slicer, timeline) și ale Dashboard-urilor în Excel. Fiecare participant va primi un suport de curs în format electronic (PDF), precum și fișierele și bazele de date folosite în cadrul predării (atât fișiere de lucru, cât și fișierele rezolvate)

De asemenea, cursanții primesc și Anexe relevante pentru noțiunile predate (exemple complexe rezolvate sau similar, de la caz la caz), pentru a fi folosite ulterior pentru studiu individual. Fiecare participant la acest curs va primi un Dashboard complet, flexibil și complet customizabil, care integrează toate noțiunile învățate în interdependențele lor

Toți participanții la curs primesc o diplomă de participare pe care sunt menționate noțiunile predate

  • grafice cu sursă pivot: Pivot Chart
  • personalizări și opțiuni
  • rolul slicer-elor și timeline-ului conectate la pivoți și grafice
  • adăugarea de imagini și alte obiecte într-un Dashboard
  • vizualizarea analizei datelor în Dashboard și particularități
  • exemplu practic complex:
    • integrare grafice cu sursă pivot
    • integrare slicer-e și timeline
    • optimizare vizuală și opțiuni de personalizare
  • modele Dashboard (diverse formatări)
  • scurtă sesiune Q & A
  • feedback curs
  • transmitere diplome de participare
  • alte detalii administrative

Clasificare curs

Din punctul de vedere al conținutului materialelor prezentate în cadrul cursului, acesta este un curs de Excel specializat, întrucât noțiunile predate vizează aprofundarea, prin multiple exemple, a unei zone clar delimitate din portofoliul aplicației Excel

Ritmul cursului este intensiv, având ca scop prezentarea unui volum relativ mare de informații. Cursanții sunt încurajați să aprofundeze noțiunile învățate, prin ședințe de studiu individual și efectuarea de exerciții suplimentare

Desfășurare

Cursurile se desfășoară online, folosind Zoom sau Teams, prin intermediul link-ului de participare transmis înainte de curs. În cazul persoanelor juridice, cursurile se pot desfășura fie online (preferabil), fie la sediul acestora (doar în București), caz în care organizarea logistică și echipamentele necesare vor fi asigurate de client

Pentru lucrul cu Zoom sau Teams nu este necesară o pregătire prealabilă, ci doar deținerea unei perechi de caști cu microfon și verificarea sursei de sunet

Condiții de participare la curs

Pentru participarea la acest curs sunt necesare cunoștințe medii de Excel, sau parcurgerea în prealabil a cursului dedicat începătorilor (mai multe detalii aici)

Participanții vor lucra pe propriile laptop-uri sau calculatoare cu sistem de operare Windows, folosind aplicația Microsoft Excel instalată în prealabil (preferabil în versiunea 365, dar este acceptabilă orice altă versiune peste Office 2016, inclusiv)

Participarea la curs

Grupa minimă pentru susținerea cursului este de 6 persoane. În cazul în care grupa nu se formează, participanții deja înscriși își primesc banii înapoi, sau pot opta pentru înrolarea la următoarea ediție a aceluiași curs, fiind automat înscriși pe lista de așteptare

În cazul cursurilor destinate persoanelor fizice, grupa este formată din maxim 12 persoane

Costuri

Prețurile sunt per cursant, exprimate în RON. La acestea NU se adaugă TVA. Reducerile aplicabile sunt prezentate separat

Plata se face în avans, numai prin transfer bancar, după semnarea contractului și emiterea facturii fiscale, în vederea rezervării locului la curs

Tipuri de reduceri

În cazul firmelor care contractează acest curs pentru angajați, se acordă reduceri de preț dacă numărul cursanților este de cel puțin 10 persoane

Pentru clienții persoane fizice, se acordă o reducere de preț de 10%, pentru înscrierile de grup (cel puțin 2 persoane care se înscriu împreună: familie, prieteni, colegi). De această reducere vor beneficia toate persoanele din grupul respectiv

De asemenea, o reducere de 10% se acordă cursanților persoane fizice care au mai participat anterior la un alt curs Excel din portofoliu

Dashboard în Excel Ziua 1

Dashboard în Excel Ziua 2

Prin transmiterea acestui formular, apăsând butonul "Trimite mesaj", confirmi că ai citit, ai înțeles și ești de acord cu Termenii și Condițiile, Politica de Confidențialitate și Politica de Cookie-uri așa cum sunt descrise pe acest website.