Analiza încasărilor întârziate și activitate clienți

Analiza încasărilor întârziate pe domenii de activitate clienți: așa cum am mai spus, momentul vânzării și momentul încasării banilor de la clientul respectiv sunt foarte diferite, și ar trebui să avem permanent în vedere ca aceste plăți să nu ne fie făcute cu întârziere, deoarece am putea întâmpina probleme legate de cashflow, mai ales la momentele la care avem și noi plăți de făcut către furnizori, salariați, taxe către bugetul de stat, etc.

Astăzi vom continua analiza încasărilor aferente vânzărilor noastre, pentru a vedea dacă există vreo legătură între întârzieri și domeniul de activitate al firmei: poate că acesta reprezintă cauza întârzierilor, și nu neapărat comportamentul unui anumit client.

Așadar, dorim să verificăm dacă plățile întârziate sunt sau nu influențate de tipul de activitate a clientului (anumite împrejurări dificile ale sectorului economic respectiv).

Să vedem cum facem acest lucru!